Warning: is_dir(): open_basedir restriction in effect. File(/home2/amirnade/domains/amirnaderi.com/public_html/wp-content/plugins/wpdiscuz/themes/default) is not within the allowed path(s): (/home/amirnad1/:/tmp:/var/tmp:/opt/alt/php81/usr/share/pear/:/dev/urandom:/usr/local/lib/php/:/usr/local/php81/lib/php/) in /home/amirnad1/domains/amirnaderi.com/public_html/wp-content/plugins/wpdiscuz/forms/wpdFormAttr/Form.php on line 146
آموزش حذف فالوور از اینستاگرام | آکادمی دیجیتال مارکتینگ

آموزش حذف فالوور از اینستاگرام بدون نیاز به بلاک کردن

حذف فالوور از اینستاگرام

آموزش حذف فالوور از اینستاگرام بدون نیاز به بلاک کردن

اگر بنا به هر دلیلی دوست نداشتید یک فرد که در لیست فالوورهای اینستاگرام شما هست پست های شما را ببیند می توانید اکانت او را از لیست فالوورهای اکانت خود حذف نمایید. اینستاگرام به تازگی حذف فالوور بدون نیاز به بلاک کردن را به گزینه های خود اضافه کرده است. پیش از این در گذشته برای حذف فالوور از گزینه بلاک استفاده می شد. در این مقاله سعی کرده ایم که روش حدف فالوور اینستاگرام بدون نیاز به بلاک کردن را به صورت دقیق و گام به گام توضیح دهیم پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

آموزش حذف فالوور از اینستاگرام

اینستاگرام در جدیدترین نسخه اپلیکیشن خود، قابلیت حذف فالوور بدون نیاز به بلاک کردن را ارائه کرده است. اما قبل از انجام این کار باید بدانید که پاک کردن حذف فالوور اینسناگرام به این روش، برای اکانت های خصوصی (private) امکان پذیر است. پس با این وجود اگر اکانت شما عمومی(public)  هست آن را به اکنت خصوصیر تبدیل کنید. در صورتی نیاز به  آموزش کامل اینستاگرام می توانید دوره جامع اینستاگرام را تهیه کنید و از این فرصت طلایی بهره مند شوید. مراحل انجام حذف فالوور از اینستاگرام به شرح زیر می باشد:

  • اپلیکیشن اینستاگرام خود را اجرا کنید
  • به صفحه پروفایل خود مراجعه کنید
  • گزینه followers را انتخاب کرده و به لیست فالوورهای خود دسترسی پیدا کنید
  • فالوور مورد نظر خود که قصد حذف آن را از اکانت خود دارید انتخاب کرده و سپس گزینه سه نقطه در کنار آن را کلیک کنید
  • گزینه remove را انتخاب کنید تا فرد مورد نظر از لیست فالوورهایتان حذف شود

جمع بندی

همان طور که مشاهده کردید در این مقاله آموزش حذف فالوور از اینستاگرام بدون نیاز با بلاک کردن را شرح دادیم.انجام این مراحل بسیار ساده می باشد و با طی کردن چند مرحله صورت می گیرد.

 

مبینا مرادی پور

مبینا مرادی پور

اشتراک گذاری مطلب:
عضویت
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت‌ها

سایر پست‌ها

0
نظر شما مهمه! در قسمت کامنت‌ها مطرح کنیدx