Warning: is_dir(): open_basedir restriction in effect. File(/home2/amirnade/domains/amirnaderi.com/public_html/wp-content/plugins/wpdiscuz/themes/default) is not within the allowed path(s): (/home/amirnad1/:/tmp:/var/tmp:/opt/alt/php81/usr/share/pear/:/dev/urandom:/usr/local/lib/php/:/usr/local/php81/lib/php/) in /home/amirnad1/domains/amirnaderi.com/public_html/wp-content/plugins/wpdiscuz/forms/wpdFormAttr/Form.php on line 146
آموزش ارسال پیامک به ساکنین اطراف سالن زیبایی | امیر نادری | بیزینس کوچ صنعت زیبایی

آموزش ارسال پیامک به ساکنین اطراف سالن زیبایی

در این مقاله از سایت امیر نادری، بیزینس کوچ صنعت زیبایی، قصد داریم تا به شما مدیران سالن زیبایی عزیز و آرایشگران گرامی آموزش بدیم که چطور میتونید، به افرادی که در حوالی سالن زیبایی شما ساکن هستند، پیامک بفرستید. این روش مشابه روش پخش تراکت هست اما با این تفاوت که توی این روش شما در زمان و هزینه برای پخش تراکت صرفه جویی می کنید و همچنین در پنل پیامکی می تونید بر اساس کد پستی، شغل، آدرس و … پیامک ارسال کنید که بسیار ارزان تر و کم هزینه تر از تراکت هست.

امیرمحمد نادری

امیرمحمد نادری

از سال 97 فعالیت خودم رو در زمینه دیجیتال مارکتینگ به‌طور جدی شروع کردم و هم اکنون در کنار کسب و کار‌های خودم در سال 1402 به طور تخصصی در زمینه بیزینس کوچینگ صنعت زیبایی مشغول هستم.
اشتراک گذاری مطلب:
عضویت
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت‌ها

سایر پست‌ها

0
نظر شما مهمه! در قسمت کامنت‌ها مطرح کنیدx