Warning: is_dir(): open_basedir restriction in effect. File(/home2/amirnade/domains/amirnaderi.com/public_html/wp-content/plugins/wpdiscuz/themes/default) is not within the allowed path(s): (/home/amirnad1/:/tmp:/var/tmp:/opt/alt/php81/usr/share/pear/:/dev/urandom:/usr/local/lib/php/:/usr/local/php81/lib/php/) in /home/amirnad1/domains/amirnaderi.com/public_html/wp-content/plugins/wpdiscuz/forms/wpdFormAttr/Form.php on line 146
رفع اکشن بلاک در 3 دقیقه

رفع اکشن بلاک در ۳ دقیقه

 

رفع اکشن بلاک در 3 دقیقه

اکشن بلاک چیست؟

اکشن بلاک زمانی رخ می دهد که برای مثال می خواهیم پستی را لایک کنیم، کامنت یذاریم یا پیجی را فالو کنیم با ارور اکشن بلاک مواجه می شویم. ارورهای که اینستاگرام برای اکشن بلاک می دهد به شرح زیر است:

  • This Action was Blocked Instagram
  • You have been temporarily blocked. It looks like you were misusing this feature by going too fast

انواع اکشن بلاک

موقت: متداول ترین بلاک در اینستاگرام می باشد.این بلاک بیشتر زمانی رخ می دهد که از خدمات اینستاگرام به درستی استفاده نشود و معمولا در طی مدت ۲۴ ساعت رفع می شود.

بلاک با تاریخ انقضا: معمولا بین ۲۴ تا ۳۰ روز می باشد.

بلاک بدون تاریخ انقضا: معمولا بین چند ساعت تا دو هفته می باشد.

بلاک دائمی: در مواقعی که بلاک دائمی رخ بدهد دیگر نمی توانیم از بلاک خارج شویم. ممکن است ریپورت شدن از طرف کاربران موجب این امر شود.

در این مقاله قصد داریم راه حل هایی برای رهایی از اکشن بلاک را اراِئه دهیم. پس با ما همراه باشید.

رفع اکشن بلاک در اینستاگرام

۱-در خواست بازبینی (tell us) اینستاگرام

اولین راه و شاید بهترین راه  برای خارج شدن از اکشن بلاک این است که برای اینستاگرام درخواست بازبینی ارسال کنید. در متنی که پیام بلاک برای شما ظاهر می شود می توانید با انتخاب گزینه tell us  درخواست خود را به اینستاگرام ارسال کنید. به علت اینکه شما پیام را به صورت دستی وارد می کنید اینستاگرام متوجه می شود شما ربات نیستید و درخواست شما و می پذیرد. اصولا تا ۱۲ ساعت مشکل رفع می شود در غیر این صورت دوباره این کار را تکرار کنید زیرا محدودیتی در ارسال در خواست وجود ندارد.

۲-متوقف کردن کردن فعالیت برای ۲۴ الی ۴۸ ساعت

برای ۴۸ ساعت به اکانت وارد نشوید و هیچ گونه فعالیتی انجام ندهید.

۳-تغییر اینترنت WIFI  به اینترنت خط

اگر در اینستاگرام دچار اکشن بلاک شده اید شاید اینستاگرام IP شما را بلاک کرده باشد به همین منظور به جای اینترنت وای فای از اینترنت خط استفاده کنید

۴-پروفایل

با اضافه کردن ایمیل و شماره تلفن اطلاعات خود را تکمیل کنید. هم چنین می توانید پسورد صفحه را نیز تغییر دهید. در صورتی که در قسمت بیو لینکی قرار داده بودید فورا آن را بردارید.

۵-حذف اپلیکیشن های افزایش فالور،لایک و کامنت

یکی از راه های رهایی از اکشن بلاک حذف برنامه افزایش فالور و لایک است زیرا این برنامه از ربات استفاده می کنند که سبب بلاک شدن می شود.

۶-لینک دادن حساب به فیس بوک

سعی کنید حساب خود را به یک حساب فیس بوک متصل کنید زیرا در این حالت شما یک فرد واقعی شناخته می شوید که احتمال بلاک شدن صفحه شما پایین می آید.

حال اگربا امتحان این راه هم موفق به خروج از اکشن بلاک نشدید حساب خود را به حساب تجاری (bussiness) و یا (Creator) تبدیل کنید. در صورتی که از محیط اینستاگرام اطلاعات کمی دارید و هم چنین برای تبدیل اکانت شخصی به اکانت تجاری پیشنهاد می کنم دوره جامع اینستاگرام را تهیه کنید.

۷-ارسال گزارش به پشتیبانی اینستاگرام

مراحل انجام ارسال گزارش به اینستاگرام به شرح زیر می باشد.

  • اینستاگرام را باز کنید.
  • وارد قسمت setting شوید.
  • گزینه help را انتخاب نمایید.
  • سپس گزینه Report a problem را انتخاب نمایید.
  • مجددا گزینه Report a problem را بزنید.
  • اکنون می توانید بنویسید که شما شخص حقیقی هستید ولی توسط اینستاگرام بلاک شده اید و با پیغام اکشن بلاک مواجه هستید و منتظر پاسخ از طرف اینستاگرام باشید.

  ۸-استفاده از دستگاه دیگر برای ورود به حساب اینستاگرام

سعی کنید اکانت اینستاگرام خود را ببه وسیله یک تلفن همراه دیگر و یا حتی سیستم کامپیوتر بالا بیاورید. در مواردی که بلاک ها موقت بوده و تاریخ انقضا ندارند می تواند روش موثری باشد.

کلام آخر

هر گاه با ارور اکشن بلاک مواجه شدید نترسید زیرا اگر کار اشتباهی انجام نداده باشید قابل رفع می باشد. این گونه بلاک ها در بهترین حالت ۲۴ ساعت و در بدترین حالت ۲ هفته طول می کشد. پس جای نگرانی نیست و کمی صبور باشید!

 

مبینا مرادی پور

مبینا مرادی پور

اشتراک گذاری مطلب:
عضویت
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت‌ها

سایر پست‌ها

0
نظر شما مهمه! در قسمت کامنت‌ها مطرح کنیدx